FAQ

Inloggen lukt niet. Wat moet ik doen?

Controleer uw e-mailadres en wachtwoord. Klik op wachtwoord vergeten en vul hier uw e-mailadres in. Uw wachtwoord wordt u dan direct toegestuurd. Heeft u nog steeds geen toegang, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten 

Klik op wachtwoord vergeten en vul hier uw e-mailadres in. Uw wachtwoord wordt u dan direct toegestuurd.

Hoe bestel ik een product?

Als u een product van ons bestelt in de webshop, wordt dat in uw winkelwagentje weergegeven.         

  1. Druk op de link direct bestellen bij de uitgave van uw keuze.
  2. Geef het aantal stuks in dat u wilt bestellen
  3. Het scherm geeft het totaalbedrag
  4. Indien u het aantal gewijzigd heeft klik dan op bijwerken
  5. Nog een product bestellen, druk dan op winkel verder, zo niet druk dan op bestelling afronden.
  6. Op het scherm verschijnt een bevestiging van uw bestelling inclusief de gegevens van het afleveradres. Tevens ontvangt u een bevestiging per e-mail. Voordat u de bestelling definitief maakt, dient u akkoord te gaan met onze leveringsvoorwaarden. Vervolgens drukt u op de knop bestelling plaatsen.
  7.  Wij sturen uw bestelling zo snel mogelijk toe. Als u een directe bestelling hebt geplaatst, dan ontvangt uw crediteurenadministratie tegelijkertijd met de zending een factuur.  Is uw bestelling  een abonnement, dan ontvangt u periodiek van ons een factuur.

Wat zijn de totale kosten van mijn bestelling?

Alle prijzen die we noemen op deze site zijn exclusief verzendkosten en BTW, tenzij anders vermeld. In de factuur die uw administratie ontvangt zijn deze bedragen wel verwerkt.

WEKA Business Media B.V. Auteursrecht voorbehouden. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Gebruiksvoorwaarden en Privacystatement.